Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step – Bc. Karolína Komárková
Bc. Karolína Komárková
Diplomová práce
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Trends of marketing communication and its practical application in the Bowling bar Step
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jak probíhá marketingová offline a online komunikace sdružení Bowling baru Step. V teoretické části je popsána teorie marketingové komunikace a novodobých marketingových trendů obecně. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky do praxe Bowling baru Step. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož cílem je zmapovat chování a pohled zájmu zákazníků. Stanovené …víceAbstract:
The aim of my thesis was to find out how the online and offline marketing communications Bowling Bar Step looks like. The theoretical part describes the theory of marketing communication and modern marketing trends in general. The practical part applies the findings into practice Bowling bar Step. The work includes a survey, which aims to confirm or reject the hypothesis. The allegation concerning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ueoal/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMÁRKOVÁ, Karolína. \textit{Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step} [online]. Praha, 2016 [cit. 2023-12-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/zoh3uy/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
František Strohmer -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jiří Toman -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Arana Maršáková -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Jan Vejvoda -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek