Věra KUMOVÁ
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na společnost
Advertising and its influence on society
Abstract:
Práce se zabývá vývojem paradigmat zkoumání vlivu reklamy z pohledu sociálních věd. Jejím cílem je ukázat, jak je dnes vnímán vliv reklamy ze sociologického hlediska a věnovat se podmínkám, za kterých může mít reklama skutečně vliv. V práci je kladen důraz na přechod od ideologické kritiky reklamní komunikace, která považuje reklamu za nástroj podprahové manipulace a prostředek k utváření falešných …moreAbstract:
The thesis deals with the development of paradigms, which examine the influence of advertising in terms of social sciences. The aim of the thesis is to demonstrate how the influence of advertising is perceived from a sociological perspective and to apply to circumstances of this influence. Emphasis is put on the changeover from ideological criticism, which considers advertising to be an instrument …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2014
Accessible from:: 27. 3. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUMOVÁ, Věra. Reklama a její vliv na společnost. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Sociology / Sociologie - Andragogika
Theses on a related topic
-
Terénní výzkum pro strategickou analýzu - strategie změny motivačního prostředí
Pavel Dlouhý -
Netradiční motivační prostředí v matematice
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
František Řiský -
Netradiční motivační prostředí v primární matematice - práce s geodeskou
Kateřina KLHŮFKOVÁ -
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
Jitka Jakešová -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová -
Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Klára Machálková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights