FENOMÉN YOUTUBERŮ: VLIV "BEAUTY" VIDEÍ NA JEJICH SLEDOVATELE – Bc. Kristýna MALEČKOVÁ
Bc. Kristýna MALEČKOVÁ
Diplomová práce
FENOMÉN YOUTUBERŮ: VLIV "BEAUTY" VIDEÍ NA JEJICH SLEDOVATELE
Youtuber phenomenon: the effect of "beauty" videos on their followers
Anotace:
Magisterská diplomová práce se bude zaměřovat na jev, který se prostřednictvím internetu na celosvětové webové platformě YouTube stal v českém prostředí fenoménem. Jedná se o fenomén tzv. youtuberů, tedy tvůrců audiovizuálního obsahu zveřejňovaného na platformě YouTube. Práce se konkrétně zaměří na tzv. beauty vlogery čili video blogery věnující se videím, v nichž kladou důraz na krásu, péči o tělo …víceAbstract:
This master's thesis will be focused on a phenomenon that has become an internet phenomenon in the Czech environment through via the global web platform YouTube. It is a phenomenon of so-called Youtubers, who are the creators of audiovisual content on YouTube. The thesis will be specifically aimed at so-called beauty vloggers or video bloggers who are making videos that put a lot of emphasis on beauty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iveta Jansová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALEČKOVÁ, Kristýna. FENOMÉN YOUTUBERŮ: VLIV "BEAUTY" VIDEÍ NA JEJICH SLEDOVATELE. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk českých beauty vlogerů
Erika HESSOVÁ -
Youtube as a source of study materials for English learners and teachers
Petr Palčík -
Prestiti linguistici nell'italiano dei nuovi professionisti online: il caso dei plurilingue su YouTube
Lenka Vlčková -
YouTube v mladším školním věku
Lucie Hažmuková -
Fenomén YouTube a jeho vliv na žáky 1. stupně základní školy
Jiřina SEDLÁČKOVÁ -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem
Michaela Krňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva