Martin TOŠENOVSKÝ

Bachelor's thesis

Historie značky (brand)

History of Brand
Abstract:
Autor vychází ze svých dosavadních zkušeností a nabytých znalostí v oblasti práce se značkou. V teoretické části bakalářské práce podává historický exkurz do vývoje značek. V praktické části práce se zaměřuje na současný pohled na značku jako na nejcennější majetek firmy.
Abstract:
The author draws on the present experience and knowledge in sphere of work with brand mark. In theoritical part of bachelor`s work he gives historical excursion into the mark development. In practical part of the work he fixates for present sight view of brand as a prize property of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2007
Identifier: 5461

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2007
  • Supervisor: dr ak. soch. Rostislav Illík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOŠENOVSKÝ, Martin. Historie značky (brand). Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design