Martin Egri

Bachelor's thesis

Konkurencieschopnosť značky kávy Idylika na slovenskom trhu

Konkurenceschopnost značky kávy Idylika na slovenském trhu
Abstract:
Práce se zabývá hodnocením konkurenceschopnosti značky kávy Idylika na slovenském trhu a návrhem kroků ke zlepšení její pozice na trhu. První kapitola je věnována hledání teoretických východisek jak lze chápat a hodnotit konkurenceschopnost a to na základě různých úhlů pohledů, ze kterých lze na podnik nahlížet; a je v ní představena společnost Idylika s.r.o., která pod značkou Idylika uvádí na trh …more
Abstract:
This work focuses on evaluating the competitiveness of the Idylika coffee brand in the Slovak market and proposing steps to improve its market position. The first chapter is dedicated to exploring theoretical foundations for understanding and evaluating competitiveness from various perspectives that can be applied to the enterprise. It introduces the company Idylika s.r.o., which introduces its products …more
Abstract:
Práca sa zaoberá hodnotením konkurencieschopnosti značky kávy Idylika na slovenskom trhu a návrhom krokov k zlepšeniu jej pozície na trhu. Prvá kapitola je venovaná hľadaniu teoretických východísk ako možno chápať a hodnotiť konkurencieschopnosť a to na základe rôznych uhlov pohľadov, z ktorých možno na podnik nahliadať; a je v nej predstavená spoločnosť Idylika s.r.o., ktorá pod značkou Idylika uvádza …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Hana Machková
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92034