Konkurencieschopnosť značky kávy Idylika na slovenskom trhu – Martin Egri
Martin Egri
Bachelor's thesis
Konkurencieschopnosť značky kávy Idylika na slovenskom trhu
Konkurenceschopnost značky kávy Idylika na slovenském trhu
Abstract:
Práce se zabývá hodnocením konkurenceschopnosti značky kávy Idylika na slovenském trhu a návrhem kroků ke zlepšení její pozice na trhu. První kapitola je věnována hledání teoretických východisek jak lze chápat a hodnotit konkurenceschopnost a to na základě různých úhlů pohledů, ze kterých lze na podnik nahlížet; a je v ní představena společnost Idylika s.r.o., která pod značkou Idylika uvádí na trh …moreAbstract:
This work focuses on evaluating the competitiveness of the Idylika coffee brand in the Slovak market and proposing steps to improve its market position. The first chapter is dedicated to exploring theoretical foundations for understanding and evaluating competitiveness from various perspectives that can be applied to the enterprise. It introduces the company Idylika s.r.o., which introduces its products …moreAbstract:
Práca sa zaoberá hodnotením konkurencieschopnosti značky kávy Idylika na slovenskom trhu a návrhom krokov k zlepšeniu jej pozície na trhu. Prvá kapitola je venovaná hľadaniu teoretických východísk ako možno chápať a hodnotiť konkurencieschopnosť a to na základe rôznych uhlov pohľadov, z ktorých možno na podnik nahliadať; a je v nej predstavená spoločnosť Idylika s.r.o., ktorá pod značkou Idylika uvádza …moreKeywords
consumer decision-making process konkurenceschopnost konkurenční analýza pražírna kávy finanční analýza Idylika slovenský trh
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92034
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Ludmila Štěrbová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92034
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger