Martin Egri

Bachelor's thesis

Konkurencieschopnosť značky kávy Idylika na slovenskom trhu

Konkurenceschopnost značky kávy Idylika na slovenském trhu
Anotácia:
Práce se zabývá hodnocením konkurenceschopnosti značky kávy Idylika na slovenském trhu a návrhem kroků ke zlepšení její pozice na trhu. První kapitola je věnována hledání teoretických východisek jak lze chápat a hodnotit konkurenceschopnost a to na základě různých úhlů pohledů, ze kterých lze na podnik nahlížet; a je v ní představena společnost Idylika s.r.o., která pod značkou Idylika uvádí na trh …viac
Abstract:
This work focuses on evaluating the competitiveness of the Idylika coffee brand in the Slovak market and proposing steps to improve its market position. The first chapter is dedicated to exploring theoretical foundations for understanding and evaluating competitiveness from various perspectives that can be applied to the enterprise. It introduces the company Idylika s.r.o., which introduces its products …viac
Abstract:
Práca sa zaoberá hodnotením konkurencieschopnosti značky kávy Idylika na slovenskom trhu a návrhom krokov k zlepšeniu jej pozície na trhu. Prvá kapitola je venovaná hľadaniu teoretických východísk ako možno chápať a hodnotiť konkurencieschopnosť a to na základe rôznych uhlov pohľadov, z ktorých možno na podnik nahliadať; a je v nej predstavená spoločnosť Idylika s.r.o., ktorá pod značkou Idylika uvádza …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedúci: Hana Machková
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92034