Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce – Mgr. Eva MARKOVÁ
Mgr. Eva MARKOVÁ
Doctoral thesis
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
The teacher as a key actor of literary education at gymnasium: A typology of teachers according to their reading habits, value attitudes and approaches to teaching
Abstract:
Disertační práce si klade za cíl vytvořit typologii učitelů literární výchovy na gymnáziích v České republice na základě jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce. Základní výzkumná otázka zní: Jak spolu u učitelů literární výchovy na gymnáziu souvisejí jejich čtenářské návyky, hodnotové postoje a přístupy k výuce? Práce vychází z předpokladu, že postoje učitelů ke čtení, kurikulárním …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a typology of literary teachers at grammar schools in the Czech Republic based on their reading habits, value attitudes, and approaches to teaching. The fundamental research question is: How are the reading habits, value attitudes, and teaching approaches of grammar school literature teachers interrelated? The premise is that teachers' attitudes towards reading, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Eva. \textit{Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/989po9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Eva. Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in pedagogy / Didactics of literature
Theses on a related topic
-
Pedagogický výzkum očima učitelů základních a středních škol aneb postoje učitelů k pedagogickému výzkumu
Michaela Spurná -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Vybrané výukové metody při výuce Ošetřovatelství na SZŠ
Barbora Blažejovská -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Sarah Gironi -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Výukové metody v odborných předmětech na střední škole
František Bílý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights