The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic – Mária Režná
Mária Režná
Master's thesis
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Anotácia:
Odvětví retailového bankovnictví čelí mnoha výzvám, z nichž největší je rychle rostoucí konkurence, což ztěžuje získání udržitelné konkurenční výhody. To znamená, že banky se musí zaměřit na budování spokojenosti zákazníků a na jejich loajalitu, která představuje největší konkurenční výhodu společnosti. Cílem této práce je proto zkoumat, jak efektivně retailové banky využívají branding a jaký má vliv …viacAbstract:
Retail banking industry faces a number of challenges, the biggest one being increasing competition, which makes gaining a sustainable competitive advantage difficult. This implies that banks need to focus on building customer satisfaction and turning it to loyalty, which represents the company´s ultimate competitive advantage. Hence, the objective of this research is to investigate how effectively …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78281
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
- Vedúci: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Olli Kuivalainen
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REŽNÁ, Mária. \textit{The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/989pxo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78281
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
David Cingroš -
Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka
Martin Nevoránek -
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Miroslav Filinger -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková