Analýza trhu pracích prostředků a značky Perwoll na českém trhu – Martina Bravená
Martina Bravená
Diplomová práce
Analýza trhu pracích prostředků a značky Perwoll na českém trhu
Detergents market analysis and Perwoll brand analysis on the Czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza trhu pracích prostředků na českém trhu se zaměřením na značky Perwoll a potvrdit či vyvrátit předem stanovené hypotézy pomocí získaných informací z primárního a sekundárního výzkumu. Následně předložit doporučení pro další marketingovou orientaci značky. V rámci této analýzy se diplomová práce zabývá chováním spotřebitelů na trhu s pracími prostředky a jeho členěním …víceAbstract:
The aim of the Master`s Thesis is analysis of detergents market on the Czech market with focus on Perwoll brand and prove or disprove the previously stated hypothesis together with the aid of the primary and secondary data from marketing research. After that it was proposed the recommendation for other brand marketing orientation. Under the terms of the analysis the thesis is looking into the consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal