Simona Horáčková

Diplomová práce

Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz

Creating inbound marketing strategy for start-up Stips.cz
Anotace:
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and create an inbound marketing strategy for e-shop Stips.cz, which sells experience gifts. The theoretical part includes describing what inbound marketing is and the phases and rules of inbound marketing. In another part many tools of inbound marketing are covered. In the practical part a detailed analysis of visits to the website, competitors, SEO factors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Blanka Habrmanová
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70506

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management