Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku – Bc. Jana Ondráčková
Bc. Jana Ondráčková
Bakalářská práce
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Self-concept and self-stigma in the context of specific learning disabilities during middle childhood
Anotace:
Diagnóza specifické vývojové poruchy učení je pro dítě zásadní jak v otázce dalšího vývoje jeho školních dovedností, tak i ve vlastním nazírání na sebe samotného. Tato práce se soustředí na problematiku sebepojetí a self-stigmatu u žáků mladšího školního věku s touto diagnózou. V teoretické části jsou nastíněna vysvětlení jednotlivých pojmů a výzkumy soustředící se na tato témata, empirická část se …víceAbstract:
Specific learning disability diagnosis is essential for children’s further development both in their school skills and in their perception of themselves. This work focuses on the issue of self-concept and self-stigma among middle-childhood pupils with this diagnosis. The theoretical part outlines explanations of particular concepts and research focusing on these topics, the empirical part then focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wfcfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Pírko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRÁČKOVÁ, Jana. \textit{Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/98snd4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a školní úspěšnost ve výuce anglického jazyka
Dana Šánová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností na prvním stupni základní školy
Lenka Bednářová -
Diagnostika ADHD u žáků mladšího školního věku s ohledem na specifické vývojové poruchy školních dovedností
Denisa Kučerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na prvním stupni základní školy ve Smečně
Soňa Stuchlová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na ZŠ Velký Šenov
Gabriela Kirchbergerová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová