Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj – Ondřej Šoupal
Ondřej Šoupal
Bachelor's thesis
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
The role of the outdoor advertising in the Czech Republic and its expected future development
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat roli venkovní reklamy a odhadnout její předpokládaný budoucí vývoj. Tato bakalářská práce se zaměřuje pouze na venkovní reklamu a subjekty s ní spojené. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části této práce je vysvětleno, co je to venkovní reklama, a jaké jsou její druhy. Pro pochopení problematiky …viacAbstract:
The main goal of my bachelor's thesis is to define the role of outdoor advertising and to estimate its anticipated future development. This bachelor thesis is focused only on outdoor advertising and subjects connected. The thesis is divided into two parts, one is a theoretical part and the other one is practical. In the theoretical part, I will explain what the outdoor advertisement is, and what are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOUPAL, Ondřej. \textit{Role venkovní reklamy v~ČR a~její předpokládaný budoucí vývoj}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/98tfmi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Práce na příbuzné téma
-
The Future Development of New Energy in China
Zizhao Wang -
Current and future development of environmental CSR programs of Czech companies
Nikita Grigoryev -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Anna Pizúrová -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Aneta Lišková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Petra Kudrnová -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová -
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Dominik Peršl
Názov
Vložil
Vložené
Práva