Koncepce výuky nadaných žáků na druhém stupni základních škol – Bc. Lucie Navrátilová
Bc. Lucie Navrátilová
Bakalářská práce
Koncepce výuky nadaných žáků na druhém stupni základních škol
Instructional Design in Teaching Talented Students in Lower Secondary Classes
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá koncepcí výuky nadaných žáků na druhém stupni základních škol. Práce obsahuje teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku diferenciace ve vzdělávání, definuje nadané a mimořádně nadané žáky a věnuje se přípravě učitele na výuku nadaných žáků. Empirická část představuje kvalitativní výzkum provedený pomocí polostrukturovaných …víceAbstract:
This bachelor diploma thesis deals with instructional design in teaching talented students in lower secondary classes. The thesis contains a theoretical and empirical part. The theoretical part is focused on issues of differentiation in education. This part of thesis defines talented and exceptionally gifted pupils. It is concentrate on teacher preparation for teaching these schoolchildren. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vbkz1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Katarína Rozvadská
- Oponent: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace podle tříd na druhém stupni ZŠ v Brně
Kantová Kantová -
Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky
Michaela Bařinová -
Využití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazyků
Aneta VOPÁLENSKÁ -
INDIVIDUALIZACE VE VZDĚLÁVÁNÍ VE VYBRANÝCH FAKULTNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH
Tereza HOUŠKOVÁ -
MOŽNOSTI INDIVIDUALIZACE A DIFERENCIACE VE VYBRANÝCH ŠKOLÁCH V PLZNI
Pavla DVOŘÁKOVÁ -
Diferenciace přístupu ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Zlata BRŮŽKOVÁ -
Diferenciace a individualizace ve výuce na II. stupni ZŠ v hodinách anglického jazyka a přírodopisu
Lenka KANTOROVÁ -
Gifted Children in English Lessons
Hana Chlubná