Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů – Lucie Waliczková
Lucie Waliczková
Master's thesis
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Measuring the Brand Success in the Soft Drinks Market
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů. Hlavním cíle práce je analyzovat úspěšnost zvolené značky Rajec, která působí na trhu balených vod. Dílčími cíli je zhodnotit, do jaké míry je značka Rajec mezi spotřebiteli známá, zjistit jak je vybraná značka vnímána a jaké mají spotřebitelé preference na trhu balených vod a v neposlední řadě vypracovat návrhy …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on measuring the success of the brand on the soft drinks market. The main goal of the work is to analyze the success of the chosen brand Rajec, which operates on the bottled water market. The sub-goals are to evaluate the extent to which the Rajec brand is known among consumers, to find out how the selected brand is perceived and what consumers preferences are in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedúci: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
Zuzana Kochová -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ -
Vliv vody na lidský organismus
Tomáš Němec -
Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")
Kateřina Niklová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová