Konzumní kultura jako morální problém – Bc. Igor Janeček
Bc. Igor Janeček
Bakalářská práce
Konzumní kultura jako morální problém
Consumerist culture as a moral issue
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Konzumní kultura jako morální problém jsou tři různé náhledy na konzumní kulturu, konkrétně jejich podrobná analýza a následná komparace. Prvním z nich je náhled evolučně ontologický, při jehož analýze jsou zde hlavním východiskem texty Josefa Šmajse, druhým z nich je neomarxistický náhled etika Milana Valacha, třetím z nich je náhled francouzského sociologa Gillese Lipovetskeho …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis Consumer Culture as a Moral Issue are three different views of consumer society, particularly their detailed analysis and consecutive comparison. The first one of them is the evolutionary-ontological view. The main source for analysis of this view are the texts of Josef Šmajs. The second one is the neo-Marxist view of the philosopher Milan Valach. The third one is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s9bqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD.
- Oponent: PhDr. Erika Vonková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační společnost z pohledu evoluční ontologie
Hana Janečková -
Konzumní společnost a ideologie konzumu na finančních trzích
Tomáš Kundrát -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Doležal Doležal -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Monika Berková -
"Ve světle bontonu". Meziválečná konzumní společnost v Československu na příkladu spotřeby kávy, kakaa, čokolády a čaje.
Tereza Syrová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva