Bc. Igor Janeček
Bachelor's thesis
Konzumní kultura jako morální problém
Consumerist culture as a moral issue
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Konzumní kultura jako morální problém jsou tři různé náhledy na konzumní kulturu, konkrétně jejich podrobná analýza a následná komparace. Prvním z nich je náhled evolučně ontologický, při jehož analýze jsou zde hlavním východiskem texty Josefa Šmajse, druhým z nich je neomarxistický náhled etika Milana Valacha, třetím z nich je náhled francouzského sociologa Gillese Lipovetskeho …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis Consumer Culture as a Moral Issue are three different views of consumer society, particularly their detailed analysis and consecutive comparison. The first one of them is the evolutionary-ontological view. The main source for analysis of this view are the texts of Josef Šmajs. The second one is the neo-Marxist view of the philosopher Milan Valach. The third one is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s9bqi/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD.
- Reader: PhDr. Erika Vonková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Informační společnost z pohledu evoluční ontologie
Hana Janečková -
Konzumní společnost a ideologie konzumu na finančních trzích
Tomáš Kundrát -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Doležal Doležal -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Monika Berková -
"Ve světle bontonu". Meziválečná konzumní společnost v Československu na příkladu spotřeby kávy, kakaa, čokolády a čaje.
Tereza Syrová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva