Využití metody Snoezelen v procesu edukace žáků základní školy speciální – Jana ŠVEJDOVÁ
Jana ŠVEJDOVÁ
Bachelor's thesis
Využití metody Snoezelen v procesu edukace žáků základní školy speciální
Application of Snoezelen method in the Special Elementary School pupils´ education process
Abstract:
Tématem bakalářské práce je metoda Snoezelen v souvislostech s procesem edukace žáků na základní škole speciální. Edukační proces tvoří součást života každého jedince a využívání alternativních způsobů intervence ve vzdělávání je často diskutovaným tématem, zejména pak se zaměřením na žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Teoretická část práce uvádí základní informace o mentální retardaci a podchycuje …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis is Snoezelen method in a connection with the Special Elementary School pupils´ educational process. The educational process forms a part of each individual's life and a use of alternative methods of intervention in the education is a frequently discussed topic, especially with a focus on pupils with special educational needs. The theoretical part provides basic information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVEJDOVÁ, Jana. \textit{Využití metody Snoezelen v procesu edukace žáků základní školy speciální}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/9964ej/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVEJDOVÁ, Jana. Využití metody Snoezelen v procesu edukace žáků základní školy speciální. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights