Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her – Bc. Zdeňka BOŘÍKOVÁ
Bc. Zdeňka BOŘÍKOVÁ
Master's thesis
Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her
School children and visuality, audiovisuality of computer games
Abstract:
Téma práce je Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her. Práce se zaměřuje na analýzu vybraného vzorku počítačových her, kterými se baví školní mládež v současné době v základním školství. Práce dále obsahuje analýzu daných herních prostředí v kontextu audiovizuality, narativity, vizuality a výtvarného zpracování. Vliv na výtvarné a etické cítění mládeže, včetně možného vlivu na její …moreAbstract:
This thesis named Students and visuality, audiovizuality of computer games. The work focuses on the analysis of a selected sample of computer games which are playing school children currently in primary education. The work also includes analysis of the gaming environment in the context audiovizuality, narrative, visuality and visual processing. Influence on art and ethical sensibilities of children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOŘÍKOVÁ, Zdeňka. Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / VVJ
Theses on a related topic
-
Didaktické aspekty argumentačních her s historickou tematikou zasazených do virtuálního prostředí
Jan Mottl -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ