Bc. Lucie Mondspiegelová

Bakalářská práce

Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.

Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit, zda je pro společnost AFIM, s. r. o. vhodné vstoupit na nový trh s novým produktem. V současné době společnost působí na B2B trhu. Zde prodává reklamní předměty. Chtěla by vstoupit i na spotřebitelský trh. Toho chce docílit otevřením nové prodejny přímo v Českém Krumlově, kde sídlí a nabídnout v ní suvenýry a dárkové předměty. Abych docílila potřebných závěrů, zvolila …více
Abstract:
The aim of this project is to assess whether the company AFIM, ltd should enter a new market with a new product. The company currently operates in the B2B market. Here, it offers the printing of promotional goods. It would like to come to the consumer market. It wants to open a new shop right in Český Krumlov and offer souvenirs and gifts there. So to get the necessary conclusion, I chose the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
  • Oponent: Ing. Vendula Simotová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku