Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o. – Bc. Lucie Mondspiegelová
Bc. Lucie Mondspiegelová
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit, zda je pro společnost AFIM, s. r. o. vhodné vstoupit na nový trh s novým produktem. V současné době společnost působí na B2B trhu. Zde prodává reklamní předměty. Chtěla by vstoupit i na spotřebitelský trh. Toho chce docílit otevřením nové prodejny přímo v Českém Krumlově, kde sídlí a nabídnout v ní suvenýry a dárkové předměty. Abych docílila potřebných závěrů, zvolila …víceAbstract:
The aim of this project is to assess whether the company AFIM, ltd should enter a new market with a new product. The company currently operates in the B2B market. Here, it offers the printing of promotional goods. It would like to come to the consumer market. It wants to open a new shop right in Český Krumlov and offer souvenirs and gifts there. So to get the necessary conclusion, I chose the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/chwed/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
- Oponent: Ing. Vendula Simotová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova