Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products – Ivana Benešová
Ivana Benešová
Bakalářská práce
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse the interest of customers about environmentally friendly products in green markets. This study is divided into two parts. At first Literature review provides the necessary theoretical background of this topic about customer behaviour and green marketing strategies. The second practical part is research focused on various factors, which influence customers …víceAbstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza zájmu spotřebitelů o environmentálně prospěšné výrobky na zelených trzích. Bakalářská práce se dělí do dvou částí. První část poskytuje teoretické informace o chování zákazníků a zelených marketingových strategiích. Druhá praktická část je zaměřena na výzkum různých faktorů, které ovlivňují zákazníky během nákupu zelených produktů.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 24. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠOVÁ, Ivana. \textit{Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/99qk1h/.
Jak správně citovat práci
Benešová, Ivana. Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Zelené chování spotřebitele napříč generacemi
Michal Hrubý -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů
Bára FIALOVÁ -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Jana Mikolášová -
Zelené chování českého spotřebitele ve volném čase
Lukáš Gerhardt -
Chování spotřebitele ve vztahu k udržitelným retailovým firmám
Tereza Koubková -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Monika Hagenhoferová -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková