Ivana Benešová

Bakalářská práce

Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products

Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse the interest of customers about environmentally friendly products in green markets. This study is divided into two parts. At first Literature review provides the necessary theoretical background of this topic about customer behaviour and green marketing strategies. The second practical part is research focused on various factors, which influence customers …více
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza zájmu spotřebitelů o environmentálně prospěšné výrobky na zelených trzích. Bakalářská práce se dělí do dvou částí. První část poskytuje teoretické informace o chování zákazníků a zelených marketingových strategiích. Druhá praktická část je zaměřena na výzkum různých faktorů, které ovlivňují zákazníky během nákupu zelených produktů.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 24. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2015
  • Vedoucí: Eleanor Davies

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benešová, Ivana. Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika