Vente directe des aliments biologiques en République tcheque – Anežka BOTLÍKOVÁ
Anežka BOTLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vente directe des aliments biologiques en République tcheque
Direct selling of organic food in the Czech republic
Abstract:
The bachelor thesis deals with direct selling of organic food in the Czech republic. The theoretical part treats a definition of direct selling. It covers its three selected forms and examines their potential to create direct relations between producers and consumers. It also outlines their impact on society functionning and presents some forms of direct selling used abroad the Czech republic could …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přímým prodejem biopotravin v České republice. V teoretické části pojednává o definici přímého prodeje a věnuje se třem jeho vybraným formám, v jejichž rámci zkoumá možnosti vzniku přímých vztahů mezi producenty a spotřebiteli. Nastiňuje též dopad těchto vztahů na fungování společnosti a představuje formy přímého prodeje uplatňované v zahraničí, jimiž by se Česká republika …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
158585
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Clara Woelflinger
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOTLÍKOVÁ, Anežka. Vente directe des aliments biologiques en République tcheque. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej
Matěj Kotouček -
Vliv zaměstnaneckých akcí na vztahy mezi pracovníky ve firmě
Šárka Sommerová -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Ekonometrická analýza nabídky a poptávky vybraných druhů ovoce a jejich výrobků v ČR.
Štěpán Spilka -
Spotřebitel a nabídka mléka a mléčných výrobků Královéhradeckého kraje
Dana Vízková -
Ochrana spotřebitelů proti agresivním obchodním praktikám se zaměřením na podomní prodej
Kateřina Veselá -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva