Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol – Alena Rafajová
Alena Rafajová
Bakalářská práce
Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Children's social skills at admission to elementary school through the prism of Kindergarten teachers.
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit názor učitelek mateřských škol na problematiku sociálních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o sociálních dovednostech, školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The target of the thesis is to find out the opinion of Kindergarten teachers about the problematics of social skills of preschool age children. Theoretical part of the thesis summarizes findings about social skills, school maturity and readiness of preschool age children. Empirical part presents results of quality-oriented research. Research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAFAJOVÁ, Alena. \textit{Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/99x27d/.
Jak správně citovat práci
Rafajová, Alena. Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Školní zralost a připravenost předškolních dětí z pohledu rodičů a pedagogů zainteresovaných škol v Havířově
Lenka ŽINČÍKOVÁ