Alena Rafajová

Bachelor's thesis

Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol

Children's social skills at admission to elementary school through the prism of Kindergarten teachers.
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit názor učitelek mateřských škol na problematiku sociálních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o sociálních dovednostech, školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána …more
Abstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The target of the thesis is to find out the opinion of Kindergarten teachers about the problematics of social skills of preschool age children. Theoretical part of the thesis summarizes findings about social skills, school maturity and readiness of preschool age children. Empirical part presents results of quality-oriented research. Research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Beáta Deutscherová, MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rafajová, Alena. Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe