Cesty vstupu malých a středních firem na trh EU – Ing. David Vacl, DiS.
Ing. David Vacl, DiS.
Bakalářská práce
Cesty vstupu malých a středních firem na trh EU
Small and medium enterprises admissions into the EU market
Anotace:
Bakalářská práce stručně charakterizuje mechanismus fungování evropského trhu, dále zkoumá také možnosti a firemní strategie vedoucí k úspěšné expanzi na něj. Cílem bakalářské práce je vyhodnocení připravenosti firmy, kterou jsem si zvolil, pro vstup na trh EU a také volba její optimální strategie pro úspěšnou expanzi.Abstract:
Bachelor thesis briefly describe the way the EU works, and also the option and corporate strategies leading to a successful expansion within the market. The aim of the thesis is to assess the degree of readiness of the company chosen for this analysis to enter the EU market, as well as to chose the optimal strategy for its successful expansion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/oqk34/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Josef Maixner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi úrovní kognitivních funkcí a motorické docility u vybrané skupiny žáků 2. stupně základní školy
Josef ZDENĚK -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Metody vstupu východního podniku na evropský trh
Mariya Kuzmenko -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Metody vstupu vybraného podniku na zahraniční trhy
Pavla Tylová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska