Tvorba komunikační kampaně – Bc. Miroslava Paráková
Bc. Miroslava Paráková
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Abstract:
This master thesis aims to create a new marketing campaign for Hostel Jacob, designed to increase the occupancy throughout the year. The theoretical part provides motivation for using marketing campaigns and describes the recommended approach to creating such a campaign. The practical part analyses local competitors along with Hostel Jacob with regard to pricing and used marketing campaigns. The resulting …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Tvorba komunikačnej kampane“ je vytvoriť novú komunikačnú kampaň so zameraním sa na zvýšenie celoročnej obsadenosti mnou zvoleného podniku, Hostela Jacob. V teoretickej časti je priblížená marketingová komunikácia a jej potrebná integrácia v súčasnosti, ktorá popisuje jednotlivé kroky odporúčaného postupu pri zostavovaní návrhu komunikačnej kampane. V praktickej časti pomocou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j45b8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková