Specifické rysy vyučování matematiky na malotřídní škole – Ing. Monika STUDENÁ
Ing. Monika STUDENÁ
Master's thesis
Specifické rysy vyučování matematiky na malotřídní škole
The Specific Traits of Teaching Mathematics at School with Low Capacity Classes
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku malotřídních škol, klady i zápory těchto škol v současném školském systému. V práci jsou shrnuty poznatky o matematickém vzdělávání a specifických rysech vyučování v prostředí malotřídní školy. Je zde zpracován projekt souboru vyučovacích hodin matematiky ve spojených třídách, jejich přípravy, deskripce jejich průběhu a následné reflexe z pohledu učitelky …moreAbstract:
This diploma work acquaints us with schools with low capacity classes and with their positive and negative aspects. There are summarized facts of mathematical education and. specific traits of teaching at this type of school, in this work. We elaborated set of mathematical lessons in united classes, in the concrete: their preparing, description of their course. Finally follows reflection from a teacher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2011
Identifier:
115410
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Bohumil Novák, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STUDENÁ, Monika. Specifické rysy vyučování matematiky na malotřídní škole. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Diferenciace výuky ukrajinsky mluvících žáků na české základní škole
Lenka KOUDELKOVÁ -
Pojetí diferenciace a individualizace v práci učitele s žáky se specifickými poruchami učení
Petra Doleželová -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ -
Diferenciace výuky na 1. stupni ZŠ vzhledem k potřebám žáků
Lenka Ježdíková -
Orientační diagnostika fonematické diferenciace žáků na 1. stupni ZŠ
Šárka BORÁKOVÁ -
Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon
Jan DVOŘÁK -
Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy
Kateřina MAFKOVÁ -
Specifika výuky v málotřídní škole
Kamila Rychterová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights