Stilelemente im Online-Comictagebuch "Heldentage" – Bc. Tereza Kalousová
Bc. Tereza Kalousová
Bakalářská práce
Stilelemente im Online-Comictagebuch "Heldentage"
Stylistic elements in online comic diary "Heldentage"
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze stylistic elements in a group of online comic diary entries. The thesis begins with a chapter in which the stylistic elements specified are and divided in three groups (lexical elements, syntactic elements, style figures. This chapter is followed by a part about comic. The genre is introduced, the terms are explained, finally, function of language in comic …víceAbstract:
Cíl předkládané práce je analýza stylistických elementů ve skupině komiksů z online blogu “Heldentage”. Práce začíná kapitolou o stylistiských elementech, které jsou rozděleny do tří skupin (lexikální a syntaktické elementy a stylistické figury). Následuje část o komiksu. V ní je představen žánr, vysvětlena základní terminologie a jsou popsány funkce jazyka v komiksu. Autorovi a jeho komiksům je věnován …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ee846/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Nová substantivní kompozita s internacionálními prepozitivními elementy v současné ruštině a češtině
Eva Štěpánková -
Obrazové štylistické prvky vo filme 2001: Vesmírna odysea
Jana Jelšicová -
Pierwiastek ludzki jako kluczowy element jakości tłumaczenia
Ryszard WANIA -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální a interaktivní alternativa k textovému zápisu zdrojového kódu
Michael Musil -
QR kód: šifrování reality
Jan Charvát -
Server Control Panel
Martin Lukas Mikuš