Školní připravenost k základnímu vzdělávání v kontextu čtení a psaní – Martina KAPOUNKOVÁ
Martina KAPOUNKOVÁ
Master's thesis
Školní připravenost k základnímu vzdělávání v kontextu čtení a psaní
Readiness for primary school education in relation to reading and writing
Abstract:
Tato diplomová práce demonstruje školní připravenost předškolního dítěte na vstup do základní školy. Teoretická část je věnována jednak definici předškolního období, jednak zde jsou vysvětlena důležitá pojmy, jako jsou koncepce školní zralosti a připravenosti, a všechny oblasti, které souvisí s maturitou školy a připraveností. Závěrem je teoretická část věnována oblasti připravenosti školy, která je …moreAbstract:
This diploma thesis demonstrates the school preparedness of a pre-school child for entry into the elementary school. The theoretical part presents, firstly, the definition of the pre-school period, secondly, the important terms are explained here, such as concepts of school maturity and readiness, and all areas, which are related to the school mature and preparedness. Lastly, the theorethical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAPOUNKOVÁ, Martina. \textit{Školní připravenost k základnímu vzdělávání v kontextu čtení a psaní}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/9afze6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAPOUNKOVÁ, Martina. Školní připravenost k základnímu vzdělávání v kontextu čtení a psaní . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Diagnostika školní připravenosti
Markéta Denigrová -
Diagnostika školní připravenosti
Karolína Moravcová -
Diagnostika školní připravenosti
Kateřina Vlachová -
Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole
Michaela VAŠKŮ -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti
Barbora PŘECECHTĚLOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionu.
Hana KOPSOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights