Tomáš KUBEC

Diplomová práce

Historie české reklamy

History of Czech advertisements
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o vývoji české reklamy na přelomu 19. a 20. století. Pomocí nasbíraného materiálu jsme se pokusili provést rozbor použitých přesvědčovacích metod verbálních, neverbálních i rozboru ikonického textu v kombinaci se sociologicko-historickým exkurzem. Práce si všímá právního omezování reklamy v počátečních letech jejího působení a snahám o právní omezení klamavá reklamy na …více
Abstract:
This thesis deals with a development of the Czech advertisement at the turn of the 19th and 20th century. With the help of the collected material, we tried to make an analysis of used verbal and nonverbal convincing methods, and the analysis of the iconic text with a combination of sociological and historical excursus. The thesis notices a law limitation of the advertisement during the early years …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Zveřejnit od: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2009
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBEC, Tomáš. Historie české reklamy. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta