Bc. Eva Zvěřinová, DiS.
Master's thesis
Klamavá reklama
Misleading advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou klamavé reklamy, reklamy z pohledu práva i etického rámce. Součástí práce jsou teoretické poznatky, týkající se reklamy, reklamy klamavé a klamání z hlediska ochrany spotřebitele. Na teoretické poznatky navazuje empirický výzkum, jehož smyslem je nejen definování klamavých prvků, ale také potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz. V závěru práce je rozebráno …viacAbstract:
Thesis deals with issue of misleading advertising, advertising in terms of law and ethical framework. Part of the thesis are theoretical knowledge, which are regarding to the general advertising, the misleading advertising and deception in terms of consumer Protection. The empirical research is followed by theoretical knowledge, whose sense is not only define the elements of misleding, but also confirm …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rs8pf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Klamavé označení zboží nebo služby
Nikola BALÁŽOVÁ -
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
Marta Benáčková -
Ochrana spotřebitele v nekalé soutěži – klamavé označení zboží a služeb a dotěrné obtěžování
Blanka Hladíková -
Klamavé označení potravin v praxi
Josef Novák -
Klamavé označování zboží a služeb
Michaela Berkovcová -
Klamavé označení v právní úpravě a praxi
Jakub Kohoutek -
Právo na označení jako výhoda pro ochranu proti nekalé soutěži
Josef DVOŘÁK -
Označování zboží a služeb a nekalá soutěž
Petra Lerchová