Individuální integrace dívky s kombinovanými vadami ve waldorfské škole Alder Bridge School in Aldermaston Wharf – Alena DONNERTOVÁ, DiS.
Alena DONNERTOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Individuální integrace dívky s kombinovanými vadami ve waldorfské škole Alder Bridge School in Aldermaston Wharf
Individual integration of a girl with multiple disabilities at Alder Bridge School in Aldermaston Wharf
Anotace:
V bakalářské práci je řešena problematika individuální integrace dívky s kombinovanými vadami ve waldorfské škole Alder Bridge School v Aldermaston Wharf v Anglii, analýza podmínek a průběhu integrace.Abstract:
The bachelor thesis is delt with problems of individual integration of a girl with multiple disabilities at Alder Bridge School in Aldermaston Wharf in England, analysis of process and conditions of integration.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DONNERTOVÁ, Alena. \textit{Individuální integrace dívky s kombinovanými vadami ve waldorfské škole Alder Bridge School in Aldermaston Wharf}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9alktz/.
Jak správně citovat práci
DONNERTOVÁ, Alena. Individuální integrace dívky s kombinovanými vadami ve waldorfské škole Alder Bridge School in Aldermaston Wharf. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Analýza využití učebních textů ve vzdělávací oblasti jazyk a jazyková komunikace žáků s SPU
Lucie Smejkalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva