Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele – Bc. Petra Krulová
Bc. Petra Krulová
Diplomová práce
Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele
The Influence of the Shopping Environment on the Consumer Decision in the Second Hand Shops
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací významných faktorů nákupního prostředí, které ovlivňují spotřebitele při jeho rozhodování o nákupu. V teoretické části je rozebrána související literatura především týkající se maloobchodu, merchandisingu a nákupního prostředí. Pro získání dat byla provedena orientační analýza odvětví v České republice, mystery shopping ve vybraných prodejnách a bylo provedeno …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the identification of the important factors of the shopping environment that influence the consumers during their purchase. In the theoretical part, literature in relation with the retail, merchandising and shop-ping environment is discussed. To obtain the data, an industry analysis in the Czech Republic and a mystery shopping in the selected second hand shops were executed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Quantitative Probe of the Use of L1 in Lessons of L2 at a Particular Secondary School
Jiřina Onderková -
Dotazníkové šetření stavu testovacích praktik v České republice
Pavlína Kalousová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva
Název
Vložil
Vloženo
Práva