Bc. Michal Straka

Bakalářská práce

Formální analýza digitálních her

Formal analysis of digital games
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá vytvořením teorie nového tzv. rámce hratelnosti (gameplay rámce) na základě dostupné literatury a analýzy dvou souvisejících rámců a to: MDA a DPE, jehož využití by mohlo potvrdit význam analýzy hratelnosti na akademické úrovni. Jde o rámec stavějící analýzu na třech hlavních faktorech. Jsou to: Vstupní tzv. „Input“ na základě dat podmíněné akcí hráče. „Flow“ chápána …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the development of a theory of a new so-called gameplay framework based on the available literature and the analysis of two related frameworks, namely MDA and DPE, the use of which could confirm the importance of gameplay analysis at the academic level. This is a framework that builds the analysis on three main factors. They are: Input based on data conditioned by player …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: MgA. Vojtěch Vaněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií