Výcvik a výchova zaměstnanců v obchodní sféře – Hynek ROZSÍVAL
Hynek ROZSÍVAL
Bakalářská práce
Výcvik a výchova zaměstnanců v obchodní sféře
Training and education of emloyees in business sphere
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výcvikem výchovou zaměstnanců v obchodní sféře. Rozebírá situaci a trhu se zbožím denní spotřeby (rychloobrátkovým zbožím) a příčiny poptávky po profesi obchodního zástupce. Ukazuje formy práce obchodního týmu, jeho možnou strukturu a rozebírá výcvik obchodních zástupců v teoretické rovině i jejich trénink v terénu. Výchova zaměstnanců je pojednána v širším kontextu i její …víceAbstract:
This bachelor work is dealing with the training and the education of the emloyees in the business sphere. It is interested in the situationon the market of fast moving customer goods. It also disolves the reasons of run on the professionof the sales manager. This work describes the different forms of thesales team work. The theoretical and the practical training of the salesmanagers is also dealt there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2007
Identifikátor:
1006445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROZSÍVAL, Hynek. Výcvik a výchova zaměstnanců v obchodní sféře. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dojížďka obyvatel za nákupy zboží denní potřeby
Vendula Večeřová -
Vliv socioekonomických charakteristik vybraných obcí na dojížďku obyvatel za nákupy zboží denní potřeby
Sára Henešová -
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
Dana Ševčíková -
Plánování tras pro obchodní zástupce vybrané společnosti
Jitka Kvasničková -
Obchodní zastoupení, zprostředkování
Kamila Hejkalová -
Potřeby zdravotnických pracovníků v intenzivní péči v oftalmologii s ohledem na obchodní komunikaci
Michal Pelc -
Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce
Petr JANČA -
Obchodní komunikace ve zdravotnictví
Michal Pelc