Produkt jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Veronika Polláková
Bc. Veronika Polláková
Bakalářská práce
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Product as a source of competitive advantage
Abstract:
This bachelor thesis presents a product - a traditional Slovak restaurant in the Czech Republic. The content of the first chapter is focused on a more detailed description and importance of the product within the marketing mix and its further division. Furthermore, a summary of information related to the customer and his relationship, needs and expectations to the product. Following the basic knowledge …víceAbstract:
Táto bakalárska práca prezentuje produkt- slovenskú tradičnú reštauráciu v Českej republike. Obsah prvej kapitoly je zameraný na detailnejší popis a dôležitosť produktu v rámci marketingového mixu a jeho ďalšie rozdelenie. Ďalej súhrn informácií vzťahujúci sa k zákazníkovi a jeho vzťahu, potrebám a očakávaniam k produktu. Nasledujú základné poznatky konkurencie, konkurenčnej výhody produktu a popis …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z6a2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
CSR vybraného podniku a jeho psychologické aspekty
Irena Navrátilová -
Systém řízení vztahů se zákazníky a jeho zavedení do firemních procesů
Vojtěch Školník -
Zavádění ERP systému Helios Green u zákazníka a jeho parametrizace
Lucie Lišková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková