Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Valeriya Sementsova
Bc. Valeriya Sementsova
Diplomová práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Customer relationship strategy and its consolidation
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza podnikové a komunikační strategie podnikatelského subjektu Apartments Verona Karlovy Vary. Teoretická část práce se věnuje problematice podnikové strategie a firemní kultury a jejich následnou aplikací za účelemprohloubení vztahu se zákazníkem a následnému nárůstu ekonomických aktivit. Autorka práce zdůrazní důležitost psychologického aspektu komunikace, kterým je …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of business and communication strategy of the business entity Apartments Verona Karlovy Vary. The theoretical part of the thesis deals with the issues of corporate strategy and corporate culture and their subsequent application in order to deepen the relationship with the customer and the subsequent increase in economic activities. The author emphasizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEMENTSOVA, Valeriya. \textit{Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování} [online].
Praha, 2020 [cit. 2021-01-25]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/avclgv/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza nové business strategie pro top affluent Komerční banky
Jana Dokoupilová -
Sources of Corporate Financing
Adina Malmakova -
Corporate sustainability and business strategy: Case Study of company in automotive industry.
Tereza Kovalová -
Corporate sustainability as a strategy: Case study of Aquaplastic in Russia
Vlada Krynina -
Automotive Corporate Strategy in CEE
Petra Kadlecová -
Etika a kultura v interakci s obtížnými klienty
Helena DUŠKOVÁ -
Kulturní aspekty ve výuce italského jazyka
Katarína Ružičková