The Business Concept Pay-As-You-Go Fitness in the Czech Republic – Sofia Bronnikova
Sofia Bronnikova
Bakalářská práce
The Business Concept Pay-As-You-Go Fitness in the Czech Republic
The Business Concept of Boutique Fitness in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na implementaci nového konceptu „Boutique fitness“ v České republice. Hlavním cílem práce je uvést základní kroky vypracování podnikatelského plánu pro novou firmu. První část práce je věnována teoretickému popisu konceptu a zkušeností s tímto konceptem fitness klubů ve světě. Druhá část slouží k vypracování podnikatelského plánu včetně všech souvisejících s tím analýz …víceAbstract:
This bachelor thesis on bringing the concept of boutique fitness to the Czech Republic. The main objective is to explain the main steps which should be taken in order to develop a business plan for a new business. The first part of this thesis provides a theoretical overview of the concept and experience with it in the world. The second part is dedicated to the preparation of the business plan and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79568
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79568
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Commercialization plan
Mirek Houdek