Analýza návštěvnosti sportovního klubu – Peter Bonk
Peter Bonk
Bachelor's thesis
Analýza návštěvnosti sportovního klubu
Analysing Attendance of Sport Club
Anotácia:
Predmetom tejto bakalárskej práce je analýza návštevnosti športového klubu, konkrétne návštevnosť vystúpení. Cieľom práce je určiť množstvo faktorov, ktoré ovplyvňujú návštevnosť vystúpení a ich kvalitu. Teoretická časť obsahuje informácie o marketingovom mixe klubu a cieľovom segmente. Praktická časť analyzuje tieto prvky vo vzťahu s ovplyvňovaním návštevnosti vystúpení. Zo získaných výsledkov sú …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is analyzing attendance of a sport club, specifically attendance of performance shows. The aim of this work is to determine a number of factors that affect attendance of shows and their quality. The theoretical part contains information about the marketing mix of the club and target segment. The practical part analyzes these elements in relation to influencing the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby
Helena Macháčková -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Miroslava Křivancová -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Miroslav Trna -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Pavla Diepoltová -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Šárka Bicanová