Výzvy a specifika managementu a marketingu v bankovnictví – Bc. Markéta CHLUPÁČOVÁ
Bc. Markéta CHLUPÁČOVÁ
Diplomová práce
Výzvy a specifika managementu a marketingu v bankovnictví
Challenges a specifics of management and marketing in banking
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu a zhodnocení jednotlivých vlivů okolí působících na činnost bank na českém území. Součástí je také zjišťování preferencí českých spotřebitelů v oblasti bankovních služeb. První část práce je zaměřena teoreticky, obecně vymezuje bankovní sektor a jeho okolí, definuje analýzu marketingového prostředí, její jednotlivá členění a typy. Obsaženy jsou i teoretické náležitosti …víceAbstract:
My thesis focuses on the analysis and evaluation of particular environmental impacts, which affect bank activities in the area of the Czech Republic. Preferences detection of czech consumers in the area of banking services is also included. The first part of this thesis is theoretical, in general, it defines bank sector and it's surroundings. It also defines analysis of marketing background, it's individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLUPÁČOVÁ, Markéta. Výzvy a specifika managementu a marketingu v bankovnictví. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v nabídce služeb a produktů komerčního bankovnictví
Jaroslav Urbanec -
Nové trendy v bankovnictví - studie
Lucie Mihoková -
Světové trendy v bankovnictví
Dominika Záhoreczová -
Nové trendy v mezinárodním bankovnictví
Tomáš Kunta -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Změny a nové trendy v bankovnictví v České republice po roce 1993
Barbora Plchová -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová -
Trendy v rozvoji elektronického bankovnictví ve světě
Věra Petřvalská