Příčiny odkladu povinné školní docházky z pohledu učitele – Bc. Renáta MERKOVÁ, DiS.
Bc. Renáta MERKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Příčiny odkladu povinné školní docházky z pohledu učitele
Causes of the postponement of compulsory school attendance from the teacher's point of view
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak učitelé pohlíží na příčiny odkladu povinné školní docházky. Teoretická část se věnuje předškolnímu vzdělávání, povinné školní docházce, školní zralosti a připravenosti a odkladu školní docházky. Empirická část se zaměřuje na vyhodnocení dotazníkového šetření prováděného u učitelů mateřských škol a z jejich názorů zjistit příčiny odkladu.Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out how teachers view the causes of the postponement of compulsory school attendance. The theoretical part deals with preschool education, compulsory school attendance, school maturity and readiness and postponement of school attendance. The empirical part focuses on the evaluation of a questionnaire survey conducted among kindergarten teachers and from their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MERKOVÁ, Renáta. Příčiny odkladu povinné školní docházky z pohledu učitele. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Školní zralost a úspěch v 1. třídě z pohledu pedagogicko-psychologických poraden
Lucie Jeská -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Analýza předškolní přípravy ve vybraných mateřských školách na základě orientačního mapování školní zralosti pracovníkem pedagogicko-psychologické poradny
Zuzana HOLUBJAKOVÁ -
Zhodnocení fungování vybraných pedagogicko-psychologických poraden v České republice
Kristýna Sobková -
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Náplň práce školního speciálního pedagoga a speciálního pedagoga v pedagogicko-psychologické poradně
Kateřina KUPČOVÁ -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva