Bc. Silvie Vinklerová

Diplomová práce

Error Correction: Qualified and Non-qualified Native English Speaking Teachers and Students’ Perceptions

Error Correction: Qualified and Non-qualified Native English Speaking Teachers and Students’ Perceptions
Anotace:
Tato práce zkoumá, v jaké míře opravují chyby kvalifikovaní a nekvalifikovaní rodilí anglicky mluvící učitelé a jaké metody k opravě chyb využívají. Dále práce zjišťuje, jaké metody oprav chyb studenti preferují a jestli se shodují s metodami, které používají jejich učitelé. Práce také porovnává vztah mezi různými metodami oprav chyb a tím, zda vedly studenty k opravě (tzv. learner reapir).
Abstract:
The thesis examines how much error correction native English speaking teachers with and without a qualification provide, and what error treatment patterns they use in their lessons. Furthermore, it investigates what error correction techniques students prefer and if it corresponds with what the teachers use. Moreover, it seeks to look at the relationship between corrective feedback types and how learners …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
  • Oponent: M.A. James Edward Thomas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.