Marketingová strategie značky Chef club na českém trhu – Diana Loupalová
Diana Loupalová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie značky Chef club na českém trhu
Marketing strategy of the brand Chef Club on the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové strategie značky Chef Club na českém trhu. V teoretické části práce jsou rozebrány pojmy týkající se marketingu a značky nutné k pochopení části praktické. V úvodu praktické části je představena značka Chef Club spolu s její identitou. Dále je vymezena současná marketingová situační analýza značky, prvky marketingového mixu značky a její komunikační …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on analysing the current marketing strategy of the brand Chef Club on the Czech market. The theoretical part of the thesis explains marketing terms and branding that are necessary for understanding the practical part. The initial of the practical part is introduction of brand Chef Club together with its identity. Furthermore, the current marketing situation analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72978
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Libor Mašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72978
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan