Diana Loupalová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie značky Chef club na českém trhu

Marketing strategy of the brand Chef Club on the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové strategie značky Chef Club na českém trhu. V teoretické části práce jsou rozebrány pojmy týkající se marketingu a značky nutné k pochopení části praktické. V úvodu praktické části je představena značka Chef Club spolu s její identitou. Dále je vymezena současná marketingová situační analýza značky, prvky marketingového mixu značky a její komunikační …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analysing the current marketing strategy of the brand Chef Club on the Czech market. The theoretical part of the thesis explains marketing terms and branding that are necessary for understanding the practical part. The initial of the practical part is introduction of brand Chef Club together with its identity. Furthermore, the current marketing situation analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Libor Mašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72978

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod