Studium francouzského jazyka na úrovni ZŠ s podporou elektronických médií – Mgr. Veronika Peťková
Mgr. Veronika Peťková
Bachelor's thesis
Studium francouzského jazyka na úrovni ZŠ s podporou elektronických médií
Study of french language in primary schools with the support of electronic media
Abstract:
The thesis named „Electronic media supported French language learning on the elementary school level“ describes possibility of M-learning utilization as a teaching supplement and at the same time supporting motivation of students to learn vocabulary. The vocabulary is based on the elementary school textboook „Le français ENTRE NOUS 1“. The theoretical part includes definition and analysis of learning …viacAbstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Studium francouzského jazyka na úrovni ZŠ s podporou elektronických médií“ popisuje možnost využití M-learningu jako doplňku při vyučování a zároveň podporující motivaci žáků k učení se slovíček. Slovní zásoba vychází z učebnice pro základní školy „Le français ENTRE NOUS 1“.Teoretická část zahrnuje definici a analýzu strategií učení, které budou využity v M-learningu …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ewmlp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - French Language
Práce na příbuzné téma
-
Data Warehouse for Educational Data Mining
Jaroslav Bayer -
E-learning ve firemní strategii zvyšování kvalifikace
Ondřej Veiner -
Podpora učení žáků na 1. stupni základní školy
Kateřina LESOVÁ -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení na II stupni základní školy
Dagmar KRHUTOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ -
Užívání výukových zdrojů a podpora učení žáků ve výuce anglického jazyka
Tereza KRÁLOVÁ -
Podpora výuky anglického jazyka pomocí čtení knih v knihovnách
Lenka Málková -
Podpora sebeúcty žáků nižšího gymnázia - případová studie
Kateřina Změlíková