Projekt získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit – Bc. Michal RUDECKÝ
Bc. Michal RUDECKÝ
Diplomová práce
Projekt získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit
Attracting Foreign Students to Study at FaME Through International Sport Activities Project
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit. Teoretická část uvádí popis VŠ, jejich typy a financování. Následuje popis Boloňského procesu. Dále popisuje úlohu marketingu ve vzdělávacích institucích, segmentaci a zacílení vysokoškolských institucí. Praktická část popisuje Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, Fakultu …víceAbstract:
The master thesis solves the problems of acquiring international students to study on FaME, throughout international sport activities. Theoretical part presents description of higher education institutions, their types and fi-nancing. Bologna process description follows. Further, description of a marketing task in educational institutions, segmentation and targeting in higher education institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUDECKÝ, Michal. \textit{Projekt získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9cqsp2/.
Jak správně citovat práci
RUDECKÝ, Michal. Projekt získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internacionalizace v odborném textu
Hana Kleinová -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Analýza působení konkurence jako faktoru ovlivňující ekonomické chování vybraných subjektů veřejného sektoru
Kateřina Tomášová -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg