Quynh Anh Le

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Prague Apartment Group

Marketing strategy of the Prague Apartment Group
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategií Prague Apartment Group. Cílem práce je proces strategického marketingového plánování a stanovení marketingových cílů. Aplikuji teoretické poznatky v praxi a pomocí analýz zhodnotím současný stav na trhu. Na základě výsledků provedených analýz v praktické části je navržena marketingová strategie, která firmě umožní obstát v konkurenčním prostředí.
Abstract:
The Aim of the thesis is to create the marketing strategy of the Prague Apartment Group.The aim of the thesis is the process of strategic marketing planning and setting marketing goals. I apply theoretical knowledge in practise and use analyzes to evaluate the current market. Based on the results of the analyzes carried out in the practical part, a marketing strategy is proposed that will enable the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Jiří Smetana, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON