Kryštof-Adam DUBSKÝ
Bakalářská práce
Kupní chování generace X/Y/Z
The shopping behavior of generation X/Y/Z
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na kupní chování generace X/Y/Z. Teoretická část se zabývá kupním chováním generací X, Y a Z v souvislosti s nákupem mobilních telefonů. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na problémy spojené s nákupem mobilních telefonů, na důvody nákupu, získávání informací před koupí a na nákupní chování spotřebitelů v závislosti na věku.Abstract:
The presented bachelor thesis is focused on the shopping behavior of generation X/Y/Z. The theoretical part is focused on the shopping behavior of generations X/Y and Z in connection with the purchase of mobile phones. The practical part is devoted to questionnaire survey focused on the problems associated with the purchase of a mobile phone, the reasons for the purchase, obtaining information before …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUBSKÝ, Kryštof-Adam. Kupní chování generace X/Y/Z. Cheb, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu
Lenka ZAJÍCOVÁ -
Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu
Michaela Kubíková -
Používání mobilních telefonů při nákupech v kamenných prodejnách
Nikola Adámková -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích
Aneta Pernicová