Analýza spotřebitelského chování hráčů esport her – Michal Nevěřil
Michal Nevěřil
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování hráčů esport her
Consumer Behaviour Analysis of Esport Games Players
Anotace:
Cílem práce je zanalyzovat spotřebitelské chování hráčů esport her pomocí vlastního výzkumu. Dále vytvoření přehledu o profilu hráče hrajícího esport hry, také vytvoření vlastní segmentace hráčů, provedení analýzy segmentů a vytvoření profilu hráčů jednotlivých segmentů. Na základě získaných dat a analýzy vytvořit návrhy a doporučení. Vlastní výzkum je realizován prostřednictvím internetového dotazování …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the consumer behavior of esports game players using own research. Furthermore, creating an overview of the profile of the player playing the esport games, as well as creating own segmentation of players, performing segment analysis and creating a profile of players of individual segments. Create suggestions and recommendations based on the obtained data and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analysis and Categorisation of Visualisations in Video Games
Dominik Masár -
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
Sabina Anežka Králová